loading...
پاورقی
Admin بازدید : 5 دوشنبه 1393/07/07 نظرات (0)

متولد فروردین : اکنون شما می‌خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی که شما کاملاً کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی که واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

متولد اردیبهشت : نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

متولد خرداد : همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

متولد تیر : مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این

متولد مرداد : اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

متولد شهریور : ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

متولد مهر : با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.

متولد آبان : حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فكر كردن و تمركزكردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینكه بی هدف رویاپردازی كنید، در حالیكه با احتیاط افكارتان را به مسیری می‌كشانید كه تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید كه خودتان فكر می‌كردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی كه نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

متولد آذر : ماه کامل در نخستین خانه از “ویژگی‌های فیزیکی” شما احتمالا استرس را در بدن شما افزایش می‌دهد. اینکه شما چگونه قادرید که با این انرژی مشتاقانه خود در حرکت باشید یک معما است اما امیدواری شما بستگی به این دارد که یک مسئله حیاتی و مهم را چگونه حل می‌کنید. سعی نکنید تا این موضوع را به زور حل کنید. زمانیکه دیگران می‌بینند اقبال و شانس شما تحت فشار است از شما پیروی خواهند کرد. به هر حال شما تصمیم دارید که نقش رهبر را برای آنها ایفا کنید.

متولد دی : با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود. اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

متولد بهمن : امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ ‌در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

متولد اسفند : انعطاف پذیر بودن به شما کمک می‌کند تا امروز از پس مشکلات به خوبی برآیید، اما در واقع هر چه از روز می‌گذرد می‌بینید این کار برایتان سخت‌تر و سختتر می‌شود. ممکن است در یک موقعیت یک روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعیت دیگری به کار نیاید. اگر اوضاع آن طور که دوست داشتید پیش نرفت، نگران نشوید. صبر کنید تا زمان شما را در حل این مشکل راهنمایی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
" یادتان باشد ، شاید خداوند بهترین سرنوشت را در قالب جمله ای زیبا به شما هدیه داده است ، کسی چه می داند! پس این فرصت را از دست ندهید "
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 640